Viața, Bani, Roboți

Ei și dezamagirile iar scot un fel de poezie...


Dimineața ne trezim,
Stăm la muncă să muncim,
După bani noi alergăm,
În roboți ne transformăm,
Este cursul vieții, n-ai ce face,
Pentru bani nu avem pace,
Facem tot ca să avem,
Parcă e un fenomen.
E urât că viața-i scurtă,
Dumnezeu n-a dat-o lungă,
Noi în loc să ne distram,
După bani iar alergăm,
Sincer, nu-mi place deloc,
Când văd că sunt dobitoc,
Iar mă las purtat de gând,
Și cam tot la bani ajung.

Iar o zic și tot insist,
Mi-ar plăcea să fiu artist,
Să fac totul din plăcere,
Să nu am nicio durere,
Dar cum n-am fost înzestrat,
Rămân al banilor sclav,
Că mă zbat să fie bine,
Pentru ei și pentru mine
Linie cînd eu am tras,
Văd că n-am avut răgaz,
În viață să mă distrez,
Și c-am fost și eu corupt,
Să duc viața care-o duc.

Ridic un pahar și beau,
Pentru banii ce nu-i iau,
Mâine o să mă trezesc,
Pentru banii ce-i muncesc.

Comentarii

  1. Intr-un cuvant...woooowww...!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Impresionezi la fiecare postare...te admir pentru talentul tau...tine-o tot asa...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. sper sa nu dezamagesc....saru'mana!

    RăspundețiȘtergere
  4. incantat as fi sa stiu cine imi scrie...dar...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ai cum sa dezamagesti...talentul nu se pierde ,ci doar se perfectioneaza...!

    RăspundețiȘtergere
  6. ma faci sa rosesc oricine ai fi!...multumesc..

    RăspundețiȘtergere
  7. :))...ehhh...intreaba-l pe varul tau cine-i fanul tau nr.1 ...;))el stie...

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu sper sa nu dezamagesti niciodata nici ca scriitor, nici ca prieten si nici ca om. Succes in continuare si scrie mai des ca ai talent la ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Laur, nu ma consider scriitor, dar om si prieten da!...:P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!