Douăzeci, treisprezece

www.piccsy.com
Era musai să fac una. O postare...da! e noul an, 2013, am lăsat în spate un an frumos, plin de multe surpize, aventuri și distracții. Aș vrea ca 2013 să fie cel puțin cât a fost precedentul și aș fi cel mai fericit.

Concediul mi s-a terminat, sărbătorile au trecut, trebuie să ne luam la trântă cu acest două mii treisprezece care ne-a ieșit în cale.

La postarea asta vreau să mă uit de 31 Decembrie 2013 și să văd ce am realizat din tot ce mi-am zis.

Primordial sau nu, trebuie să termin masterul, 17 ani de scoală, cine ar fi crezut, ca îți pot aduce beneficii, toate prostiile învățate la scoala...

Un al doilea „must” ar fi acel nenorocit de aparat care-mi blesteamă viața și este visul meu. Nu știu ce și cum voi face dar sigur o sa trag multe cadre daca-l voi avea.

Un al treilea, să-mi consolidez locul an Macromex, să demonstrez că pot face față proiectului în care am intrat și nu în ultimul rând să nu dezamagesc oamenii care au avut încredere în mine până acum.

Un al patrulea, care în ordinea ideilor este primul, este ca parinții mei să fie sănătoși, tata să-mi de-a numai vesți bune și mama să fie sănătoasă sa-l poată ajuta.

În al cincilea rând aș vrea să găsesc o chirie frumoasă cu fratele Gavrilă, să ne mutam și noi ca oamenii și poate își ia și xbox să nu mai ieșim din casă.

În al șaselea rând mi-aș dori să mai fie ca în alte veri cu toți nebunii, să ne distram la grătare.

În al șaptelea rând lui Moise să îî mai vină mintea la cap.  (degeaba mă amăgesc, asta nu o să se întample în veci).

În al optălea rând să ia Costinel B.A.C.-ul să vină la București.

În al noulea rând, care în ordinea ideilor ar fi al doilea, să pot să o cuceresc pe fata cu care mă văd.

În al zecelea rănd, aș vrea să mai scap de ceva kg în plus.

În al unsprezecelea rând să joc mai mult fotbal.

În al doisprezecelea rănd aș putea pune pe lista și schimbare laptopului dar doar după achiziționarea aparatului.

Și nu în ultimul rând, să fim cu toții sănătoși și Dumnezeu să ne ferească de rele.

13 dorințe mici pentru 365 de file de poveste ce vor avea ca antet „2013”.

Dar tu cititorule, ce dorințe ai pentru anul ce l-am început?

Vă pup și nu uitați să fiți mai buni.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!