Impresii...

Pai nu mai am prietena asta e in articolul asta dar nu am motive de a fi suparat pt ca am multi priteni care compenseaza asta pana cand imi fac alta prietena...deci toate sunt bune....nu am mai scris pe aici...ca nu prea am mai avut chef...maine sunt si de seviciu pe scoala...ca nu mai imi place in scoala:))deci treaba e buna....ce sa va mai zic.....am mai condus si yo...una din pasiunile mele(fotbal,masini,petreceri,fete,si vitza buna;)) )....am si o noua porecla...mi se zice PORC...de un singur colegutz...ca un frate,un frate sobolan(k i`am gasit si yo:P)..si viata merge in continuare cu bune si rele.........si ma uit ingrozit ca zilele trec f repede si vine examenul ala de bacalaureat care o sa imi rapeasca timpusorul meu numai pt invatat:((...dar asta e...fara carte nu ai parte(de nimic)..in fine...o sa mai revin cu impresiile mele de filozof;)).....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!