Impresii...depresii...conceptii

Eu te`am iubit numai pe tine,si tie ti`am dat dragostea,ai furat inima din mine,si faci ce vrei cu viata mea....yo pana acum sincer nu am avut de aface cu niste sentimente pe care le`am trait in ultima vreme.In ultima vreme nu prea mai m`am inteles nici yo,si cred ca v`ati dat seama ca este vb de o fata,pt care am zis ca nu o sa pun suflet,dar s`a intamplat.Si cand sunt singur si ma gandesc asha la niste lucruri...zic gata de azi numai ne gandim la ea...dar vine si partea a doua cand o vad si iar incep sa ma gandesc si...o iau de la capat...Si nush nu sunt suparat pe ea sau pe altcineva...sunt suparat decat pe mine ca nu am stiut sa o apropii mai mult de mine poate...si ca i`am aratat ce simt prea tz.Sincer mom petrecute cu ea sunt de neuitat...si poate de aceea mi`e greu sa o uit asha..dar poate cu trecerea timpului..voi mai avea vreo sansa...poate...poate ca nu am fost doar o "ratusca" care a trecut prin fata ei...si poate ca am insemnat si yo acolo ceva pt ea...si vom reveni la sentimente mai bune...Scriu aici...va arat voua pt ca poate nu am cu cine vb...sau nu ma asculta...sau ma asculta dar nu ma intelege...cu toate ca nici yo nu ma inteleg mereu...:-<....mai sunt multe de spus...dar...nu aici...:-H

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!