Frate s`a terminat...liceul...

Poate ca am luat`o razna...dar sincer sa fiu vreau sa mai fiu a 9`a...sau ma rog macar a 11a si a 12a...inca 2 ani...sa se repete...nush...nu se poate ...a trecut a trecut liceul...s`a terminat...nu o sa`mi mai vad zi de zi oamenii cu care imi petreceam poate mai mult timp decat cu parintii...nu o sa mai imi zica "purcea" fratele meu...nu o sa mai ma iau de mama lu dia...sa ma bata in pauze...nu o sa mai ne rugam de profa la ora de sport sa jcam fotbal....nu o sa ne mai invetze d-na stancu chei de control...nu o sa mai ne batem cu hartii la ora de mate...nu o sa mai stam cu ochii pe ceas la ora de romana sa se mai termine odata...nu o sa mai plecam de la ora de geografie precum cea de istorie...in care dormeam majoritatea...nu o sa mai fie grupul acela unit care dadea iama in cantina din albena ...nu o sa mai va vad zi de zi...cu unii nu o sa mai tin legatura oricat ar zice ei ca o sa o tinem...si ramane o singura intreba DE CE? de ce ce`i frumos trece asa repede...incat nici nu iti dai seama ca se intampla...cine ar fi crezut ca o sa imi para atat de rau ca o sa termin liceul...nush cum sunt alti colegi...dar cand ma uit ca pleaca ce`i din cartier la scoala...sincer as vrea sa mai aud si yo alarma cu lucian viziru-lacrimi de iubire trezindu`ma dimineata sa plec la scoala :((...a trecut parca nu a fost...:((...a trecut...cu bune cu rele...cu veseliile cu tristetile...si mai ales cu iubirile din liceu...si peste ani ne vom aminti si vom spune...a fost odata...a fost generatia de aur...au fost ei mai deosebiti, mai dornici de afirmare...mai uniti...tot ce vreau sa va spun e ca VA IUBESC MAI PROSTILOR...si pt a noastra fosta diriginta MULT RESPECT ca a fost "in pas cu moda" si ne`a fost alaturi in majoritatea lucrurilor care le`am facut...ADIO LICEU,ADIO VIATA FARA GRIJI...ADIO COLEGII MEI IUBITI...:-<

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!