1 MARTIE - Martisor

Prima zi a lunii Martie,se sarbatoreste vestitul "MARTISOR" cand apropiatii prevestesc venirea primaverii oferindu-si cadouri si bucurandu-se unii de altii! Imi amintesc cand eram mic, asteptam cu nerabdare sa dau mamei martisorul confectionat de mine sub indrumarea profesoarei mele, un sentiment foarte frumos numai cand vedeam zambetul mamei largindu-se la vederea martisorul facut de mine. Am observat in ziua de azi ca din ce in ce mai mult lumea nu se mai axeaza pe martisor ca simbol...ci pe martisor ca pe un cadou...sau orice alt nume dar sa fie cat de cat costisitor pentru multumirea sufleteasca. Sincer nu stiu unde va ajunge lumea asta in care suntem...care este bazata doar pe puterea banilor, cunostinte cat mai multe, si injosirea aproapelui numai pentru binele propriu. In fine nu sunt eu in masura sa judec aceste treburi, dar daca nu ne schimbam cat de curand am putea ajunge foarte rau... In final doresc tuturor doamnelor si domnisoarelor o primavara cat mai frumoasa si plina de realizari alaturi de cei dragi!..Va pup!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!