Impresii..

Mmm...deci..aici...sunt eu cu mine...aici spun tot ce vreau si ce simt.....Citeam astazi blogul unei prietene...numai cuvinte de lauda cum reuseste sa isi exprime sentimentele in fel si fel de inversiuni si chestii foarte dragutze...literar vorbind...si ma gandeam...eu sunt simplu...multi mi-au spus...ca e un blog si ar trebui sa folosesc mai multe cuvinte cu subintelesuri cu prostii...poate te intrebi ca nu imi place sa scriu aici si ca scriu din plictiseala...dar nu...scriu simplu...simplu cum sunt si eu....as putea sa stau ore in sir sa imi scriu sentimentele cu alte cuvinte fata de cele care le simt...dar eu sunt o persoana sincera...imi place sa cred ca lumea e sincera ....mi-ar place sa cred ca toata lumea e buna si nu se duce de rapa cum vad mereu la stirile de la ora 17:00 sau nu mai stiu eu unde...mi-ar place sa cred si-n basme...dar sunt doar lucruri fictive in lumea asta dura...

Asa pentru incheiere ...daca vreodata va mai intrebati "De ce Balta scrie asa simplu?" acest fapt se datoareaza pentru ca eu sunt simplu...imi place sa fiu asa cum sunt eu...ma modelez dupa lucrurile care imi plac mie si nu altora...dupa lucrurile care ma atrag si cu care vreau sa ma compar...mi-ar placea sa fiu poate putin mai profund in vorbe...poate mi-ar place sa ofer exemplul meu altora...cu bune cu rele...sa stie...uite Balta a fost asa...poate ca a fost prea bun si si-au batut multi respectiv multe joc de el...dar in final a fost un baiat bun...

De ce sa spun ca sunt toate bune cand nu sunt....uneori o spun doar sa nu supar...sau sa fie bine...dar niciodata ca sunt un prefacut...!!

al vostru ;(pentru vasile cu pct si virgula) Mihai Balta

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!