Gânduri despre viață...

Azi stateam întins în pat și îmi aminteam de lucrurile petrecute până acum în viața mea...mă gandeam la toate...la tot felul de prostii pe care le-am facut...și-mi ziceam că după toata viața asta cu astea ramanem în amintirea celorlalti sau în registrele poliției..mai rău ;))...dar stai așa și te gândești ce e viața?...te naști, crești...urmezi calea ta sau pe a altuia..ai concepțiile tale sau unele împrumutate...poate faci și tu un copil..muncești pentru el...te mai distrezi din când în când..și vine momentul să intri intre 4 scanduri...la intuneric și ceva mai jos decât trăiești acum...mă gândesc că ...viața e frumoasă...trebuie să faci ce te trăznește pe tine capul...dar E PREA SCURTĂ FRATE...cel puțin mie nu-mi ajung 100 de ani pe pământul ăsta de care nu avem grija deloc...aș vrea să trăiesc mult...să stau mult ...aici...cu toți ai mei...să fim toți ca pana acum...să nu se schimbe nimic...dar să nu uitam că viața este și dura și își arată adevărata față...când îți dai seama că este prea scurtă...și mai am o chestie..nu înteleg oamenii care se sinucid sau ucid...beeah...niște proști frustrați...și fără un țel în viață.....Eu cel puțin vreau să mă distrez...și să stau mai încolo când mă apropii și eu de sfârsitul călătoriei mele...pe această planetă...să mă gândesc, să analizez ce am făcut și să nu regret nimic din ce am facut !!!...:)

Al vostru Mihai Baltă


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!