weekend..beaujolais..;))

În weekend..Bitzi, Smitzi, Costin, Ramona și Andreea..Scânteia, grătar și iar distracție și voie bună...ca de obicei cum suntem noi...ăstia care am mai ramas...am luat ceva beaujolais...ceva cola...și ne-am cinstit la bunica mea..cu muzică și chestii d-astea de le fac adolescenții...pe lângă faptul că nu am dormit...a fost o chestie cu ciupercile alea la gratar sunt foarte bune...și sunt al naibii de rele când le combini cu ceva băutura orice fel...acum stau la Constanța...pe balcon...puțin răcoare...muzica încet...analizând evenimente...uităndu-mă la nocturna de la Farul Constanța...vorbesc cu o prietenă...și analizez...niște chestii..care le-am mai spus...moralitate...conștiință...unde sunt astea??..cine le mai are???...pai sincer...foarte puțini...am niște întrebări pentru voi...și aș vrea să îmi răspundeți prin comentarii...DE CE NU NE MAI PLACE SĂ FACEM BINE? DE CE ALEGEM SĂ FIM RĂI? DE CE NE FURĂM APROAPELE? DE CE CÂND FACEM RĂU NU NE MAI SIMȚIM VINOVAȚI? DE CE NU PROTEJAM CEEA CE NE ÎNCONJOARĂ? DE CE NE PARE RĂU CĂ AM PIERDUT CEVA ȘI NU ÎL APRECIEM CÂND ÎL AVEM? DE CE SUNTEM DIN CE ÎN CE MAI PROȘTI ȘI TINDEM SĂ NE TRANSFORMAM ÎN ȚĂRANI FĂRĂ IDEALURI ȘI CU CONCEPȚII DE TURMA?...sincer să fiu ar fi mii și milioane de întrebări...dar încercăți să răspundeți măcar la jumătate din ele...și o să vedeți că nu o să vă puteți explica multe lucruri!!...

al vostru Mihai Baltă

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!