Atât




Care mă citiți stiți că am avut o prietenă în urmă cu 2 luni, azi s-ar fi facut 2 luni..dar se pare că a decis să o lăsăm așa..așa în sensul că suntem amici știți povestea...acum...ca după oricare lucru pe care-l faci...1000 de vorbe un ban nu fac..nu mai vreau să analizez care cum și cu ce a gresit...vreau doar să "o las așa"...vor mai fi multe în viața mea...și nu mă refer neapărat la relații ...dar...din toată chestia asta...am mai observat un lucru...mi-am observat prietenii..care cum sunt cu adevarat...și care au avut dreptate...când spuneau..." mihaieee...o să se pișe pe tine baa, nu mai fi așa cu femeile...că nu-i bine" dar eu.." lasă-mă mă să mă mai frig odată" și iar m-am fript..și-mi ling rănile ca nero....asta e...viața...care aveți prieteni țineți de ei...sincer...aa..și partea a 2a ...la Liberty Parade a fost bestial ca și anul trecut..mai vreau...

al vostru și întotdeauna Mihai Baltă

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!