Clipe de singuratate

L-am numit așa..."clipe de singuratate" pentru că sunt doar eu cu tastatura și cu gândurile mele, și stai și te gândești la tot felul de lucruri care se petrec în viața asta, mă uitam pe Antena 3 puțin..eu nu sunt cu politica...dar cred ca sunt în măsura să analizez niște lucruri...și mă întreb cum morții lor din atâtea impozite pe care le platesc 22 de milioane de locuitori, nenorociții ăia de "sus" măresc T.V.A-ul, reduc salariile bugetarilor cu 25% și nu mai știu ce măsuri "anti-criza" au luat ei. Și mă gândesc așa...TU UN PORC DE DEPUTAT SAU SENATOR toci în fiecare lună o groază de bani pe benzină, mâncare, consilieri, chirie, votezi la 2-3 inși deodata, stai și citesti Libertatea și Cancanul să vezi care s-a mai dezbracat, ai un salariu egal cu salariu lu' mama pe 2 ani, și tot la populație iei din salariu...și îți vine în cap întrebarea DE CE MORȚII TĂI TE-AM ALES SĂ-MI IEI IMPOZITE MAI MARI ȘI SĂ ÎMI DAI SALARIU MAI MIC?...ăstia au uitat că acum 21 de ani a fost REVOLUȚIE, ăstia au uitat că tot românii ăia de atunci suntem ..mai puțin cu 1000 si ceva câți au murit la revoluție parcă îmi aduc aminte...ăstia uită că putem să le dărmăm Casa Poporului să nu mai aibe unde să stea la umbra ... Când vezi câtă nesimțire este în România asta îți vine dracu să pleci 100 de ani cât de patriot ai fi...și astăzi am doar un mesaj pentru ei...RUȘINE SĂ VĂ FIE AȘA ZISI CONDUCĂTORI CE SUNTETI!!!!!...
Mădalin Voicu a adormit în timpul moțiunii de cenzura.(Imagine preluata după www.6am.ro)

Al vostru Mihai Baltă(scuzați limbajul din acest post)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!