Dan Spataru-Drumurile Noastre


Asculta mai multe audio Muzica

Tot ce-a fost în viaţa mea odatǎ,
Voi lǎsa uitǎrii!
Ani şi luni şi nopţi, la rând, povarǎ,
Clipa despǎrţirii!
N-am sǎ-ţi cer, ce nu-mi poţi da vreodatǎ,
N-am sǎ-ţi cer iubirea!
N-am sǎ bat la porţi închise iarǎ,
Nu-ţi ferii privirea!

Drumurile noastre poate,
Se vor intalnii vreodatǎ!
Drumuri şi iubirea,
Gândurile, fericirea!
Drumurile noastre poate,
Se vor intalnii vreodatǎ!
Drumurile şi iubirea,
Gândurile, fericirea!

Voi pǎstra mereu în amintire,
Dragostea curatǎ!
Voi spera mereu într-o iubire,
Cum n-a fost vreodatǎ!
Gândul cǎ mǎ vei respringe iarǎ,
Gândul mǎ-nfioarǎ!
Lasǎ-mi doar prietenia care,
Glasul meu o cheamǎ!

Drumurile noastre poate,
Se vor intalnii vreodatǎ!
Drumuri şi iubirea,
Gândurile, fericirea!
Drumurile noastre poate,
Se vor intalnii vreodatǎ!
Drumuri şi iubirea,
Gândurile, fericïrea!



O melodie care ma face sa ma gandesc la multe chestii.Pe voi?

Al vostru Mihai Baltă!

Comentarii

  1. foarte interesnt blog-ul,frumos.Dar lasa-mi si mie comment-uri pe blog-ul meu la: http://ionut-andreir.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!