Dumnica.11 iulie. C-tza


Am mai dat o fuga pe la Constanța să o vad pe Ramona, cu al meu Costin. Am luat-o cu trenulețul...ciu ciu...am ajuns pe acolo...ne-am plimbat..și am mers la KARTURI :X:X:X...uh ce circuit frumos...mi-a placut, mai vreau...e prea tare un kartuleț d-ala :D...Acum lasând carturile la o parte ...încerc să-mi găsesc ceva de muncă...să mă dau mai multe minute în cart :))...:P...e prea mișto...a ramas fascinat și văr-miu...
Spania a devenit campioană mondială...dar cine să mai vadă tot meciul că mi-era un somn după aventura de ieri...cu 8 ore pe drum...și nedormit...d-aia există internet să vezi cine a castigat :)...ce să vă zic ..LA KARTURI CU VOI !! ...vreau să mă dau cu Gigi Talpa pe traseul ală :X...:P..

al vostru Mihai Baltă!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!