Gânditor

Sunt la bunica, am venit cu Smitzi și cu Bitzi, mai stam pe aici...am descoperit wireless la primarie și urmaream Teo de la Deko Cafe. Omul abordeaza niște chestii într-un mod puțin vulgar, dar totodata și comic, la care nu te gândești zi de zi, sau nici nu ți-ar trece prin cap să te gandești măcar puțin la ele, la sensul propriu-zis al lucrurilor nu la întelesul metaforic. Și chestiile astea te fac sa te gândești la fel și fel de chestii, îți trec prin cap fel si fel de gânduri, pe care nu știi care și cum să le exprimi să fii bine înțeles. Acum am o stare puțin urâtă, și nu știu de ce, sau poate știu și mă feresc să spun, mă feresc să cred că e așa...Vreau să fie bine și încerc să fac totul bine...dar nu pot multumi pe toți! :|..

Al vostru Mihai Baltă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!