Remember

Astăzi m-am trezit, după ce aseară mă uitasem la extraterestri...am doarmit bine..de obicei sunt puțin speriat când urmaresc asemenea emisiuni, am intrat pe messenger, am vorbit cu Florian și mi-a dat o melodie să o văd pe youtube, de unde am ajuns să scriu și acest post. O melodie veche, o melodie care schimba mentalități și care te facea să te simti bine cu persoana din jurul tau ori de câte ori o ascultai, melodie îndragita și de cei mici dar și de cei mari. Astăzi am onoarea, să spun așa, să vă prezint unele melodii care cred eu că la vremea lor erau considerate mai presus de orice top, mai presus de orice.



























Pe melodiile astea poate mulți dintre părinții nostri se cunosteau mai bine...după cum spuneam melodiile astea aduc aminte de vremuri bune, bune în ce sens..lumea nu era lipsită de moralitate ca acum...atunci poate nu se fura ca în codru, atunci lumea era romantică, atunci ERA BINE!!!Daca mai știți melodii vă rog să le scrieți la comentariu!! mulțumesc


al vostru Mihai Baltă


Comentarii

  1. melodii?hai sa-ti mai spun si eu cateva:
    Modern Talking-No Face No Name no Number
    Modern Talking-Brother Louie
    kaoma-lambada
    Vaya Con Dios-Ney Nah Nah
    Vaya Con Dios-Puerto Rico
    julio Iglesias-Baila Morena
    Mambo Italiano-nu mai stiu exact cine canta:D
    Madonna-The power of goodbye
    Laura Pausini-En Cambio No
    Abba-Dancing Queen
    Abba-Mamma Mia
    Lou Bega-Mambo Number Five
    ...si lista poate contiunua la nesfarsit:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!