Zi de Nastere!

Acum 17 anisori s-a născut varul meu, Costin, astăzi este ziua lui. Îi urez tot binele din lume, să aibă tot ce își dorește, să fie iubit de fete, sa fie ascultator și multe alte lucruri bune, astăzi numai pentru el. Cel mai mult mi-aș dori pentru tine să fii mult mai rațional, că spuneai că tu ești peste multi la vârsta ta, în viața nu doar smecheria contează...sau care este mai sus...să-ți ții aproape prietenii și familia, mai ales familia, că nu o să te lase niciodata la greu, dar nici la bine(tre sa faci cinste), și nu în ultimul rând vreau să ajungi la facultate cu un singur gand "dacă știam ce fete sunt în facultate, m-apucam de scoala și mă înscriam la șapte".



Sper că ți-am făcut și o bucurie că e un articol aici doar despre tine.

te pup, al tau var, frate, cunostinta(cum vrei tu sa-mi spui) Mihai Baltă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!