Jurnal de bord 2


Vineri, am luat-o iarăși de dimineață de data asta spre munte. Spre Brașov, pe Ploiești, Cheia unde ne-am și cazat în prima zi, după am luat-o pe Brașov spre Transfagărășan, unde este o frumusețe de peisaj și cine nu a făcut acest traseu este sfătuit de mine să meargă pe acolo, că aveți ce vedea. Este foarte frumos. Ne-am cazat pe lângă Curtea de Argeș. A 3-a zi am luat-o spre Câmpulung Muscel, unde am văzut un Mausoleu foarte frumos și reprodusă o scenă de luptă, frumos frumos. Am ajuns la Râșnov, Sinaia, Ploiești,Urziceni și înapoi acasă. 1000 și ceva de km.

Obositor ce-i drept dar rămâi cu peisaje superbe dintr-o Românie urâtă ca gândire și comportament. La orice punct de bellvedere foarte multe gunoaie. Oricum oamenii de la munte sunt foarte de treabă.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!