Jurnal de bord

Sâmbătă,14 August 2010, plecare la mare pentru a petrece concediu împreună cu părinții mei.Ne-am cazat, prima zi plictisitoare, a doua zi, își face apariția pe plajă o fată superbă într-un costum de baie cu o culoare predominant roșie! Din acea clipă rotițele Mihaiului au început să funcționeze, să caute un motiv pentru a putea schimba câteva vorbe cu acea domnișoară. Simteam privirea tatălui ei ori de câte ori mă uitam și eu la ea, doream din tot sufletul să pot vorbi cu ea. Stăteam în apă numai cu gândul că intră să se joace cu mingea. Și din acel moment din dimineață imediat se făcea seara, pentru ca mie îmi zbura gandul doar la ea. Nu știam ce să fac ..cum să fac..dar am început să mă joc cu mingea cu vărmiu pe langă grupul ei. Vărmiu având capul strâmb dădea mingea mereu pe la grupul ei. La un moment dat mi-a spus , îmi aduc și acum bine aminte, "dacă mai dai mingea odată diseara te faci un suc" , hmm zis și făcut..ca din greseală mingea s-a mai dat odată și a doua zi așa am intrat în vorbă cu ea. O voce plăcută, o prezentă și mai plăcută, foarte multe cuvinte de laudă despre această domnișoară aș putea să vă spun dar nu ar reflecta nici 10% din ce este ea! Numai când zâmbea la mine, mă pierdea în ochii ei de un albastru deschis și în gropițele ei cele mici de pe obrăjori care i le-aș fi sărutat o noapte întreaga și tot nu m-aș fi săturat. Acum am numărul și id-ul ei, mă simt mândru! ESTE PRIMA OARĂ CÂND PLEC DE LA MARE CU O FOARTE MARE PĂRERE DE RĂU. Aș fi vrut să mai fi stat cu ea...nu ai cum să te plictisești cu ea. Acum aștept cu nerăbdare să-i mai aduc vocea măcar...că de întâlnit nu știu când! :(..dar mă voi duce eu la Tg. Mureș numai pentru ea! că merită mult mai multe și mi-ați da dreptate dacă ați cunoaște-o că prea le are pe toate! Ea este Anca! :* :* :*
___________________________________________________
al vostru Mihai Baltă

Comentarii

  1. si asa ma cunoaste toata Slobozia :)) multumesc pt reclama ft draguts din partea ta :))) iar spune lumea ca nu te las sa faci nimic :)) nu`i bn...oricum dupa ce ai plecat de la mare nu a mai fost asa distractiv...si poate ne mai vedem intr`o zi...nu doar la web :P >:D< :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!