Pasiunile mele.Colecțiile mele.

Pasiuni. Depinde cum îl iei. E un cuvânt care are mai multe înțelesuri, ca multe alte cuvinte în limba asta a nostră. Pasiunile mele sunt nenumărate, și cred ca asta poate spune oricine despre el/ea. De mic îmi plăcea să strâng lucruri, lucruri care aveau acel ceva care mă atrăgea pe mine oricât de banal ar fi fost. În dulăpiorul meu se putea gasi orice, orice îmi placea mie! Nu am fost un copil bogat, să călatoresc mult, să duc o viață luxoasă, nici nu sunt bogat, dar cel mai important lucru pentru mine este că nu mi-a lipsit nimic, niciodată, și le sunt foarte recunoscător alor mei pentru asta.

Cum spuneam...nu am călătorit mult, dar din experientele mele(sau ale altora) am strâns unele lucruri care s-au înmultit de-a lungul timpului, cum ar fi cartele de romtelecom, bani și brichete(deși sunt nefumator). Prima dată am început cu bani, bani găsiți la mamaia la țară. Trecea timpul găseam unul, doi îi puneam la așa-zisa colecție. După am mai crescut și am trecut la cartele romtelecom. Tot ce găseam prin cabine telefonice și pe jos era al meu. Nu ratam nimic (:P)!. După am terminat cu "romtelecom-ul" și am început să adun brichete. Mă certam cu fumătorii pe ele. Erau situații amuzante, unele le răscumparam, altele le cumparam de la prieteni (nu dau nume..Florian la Constanta - "5 lei dacă o vrei"-) și multe alte situații doar pentru a deține niste brichete care îmi sunt dragi. Așa este Baltă mai flu-flu.

Colecția de bani vechi:

81 de monede, atât din România, cât și din alte tări, bănuți veniți din schimburi, sau găsiți pe jos, ori prin cele mai neatinse sertare! Și la acești bănuți am nenumărate dubluri, cine dorește putem face schimb!


8 bancnote, doar de pe teritoriul României.














Colecția de cartele Romtelecom:

49 de cartele din care 29 cartele Romtelecom, 11 cartele din Rusia(cred, schimb cu un vecin, multumiri lui Bogdan) și 9 cartele reîncarcabile(Connex,Cosmorom,Alo,Dialog și Orange) DUBLURI:6 în afară de cele 49.
















Colecția de Brichete:


46 brichete din care 27 din plastic și 19 din metal,foarte multe de la vărul meu Danuț Jantea, câteva de la Costin(http://badoiucostin.blogspot.com) 1 din Belgia(Moise),1 Franta(Andreea), 2 Italia(Nicolle și Gigel) vă ține mosul minte! :) multumiri!

Comentarii

  1. ...mda...cele mai dragute sunt cele de la Costin...mai ales motocicleta....:D :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!