Prietenie

Eram la bunica la țară, stateam de vorbă la o pungă de seminte, când apare un boboc cu un pui, unul lângă altul, păpând iarba, mirat de chestia asta o întreb pe mamaia, " bre de ce se ține puiul după boboc?", iar ea îmi răspunde că a avut un boboc și puiul a venit de prin vecini dar nu știe de unde, dar au ramas împreuna și puiul se ține toata ziua după boboc. De unde mi-a venit și ideea pentru acest post. În acest caz nu cred că este vorba de prietenie, ci de fenemoenul prima ființă văzută egal mama.

Prietenia, un cuvând des întalnit în viețile noastre. După dictionarul explicativ al limbii române, prietenia, s-ar explica astfel :"Sentiment de simpatie, de stimă, de respect, de atașament reciproc care leagă două persoane; legătură care se stabilește între persoane, pe baza acestor sentimente; amiciție, prieteșug. ♦ Atitudine plină de bunăvoință, prietenoasă față de cineva. ♦ Legătură între grupuri sociale, între popoare, între țări bazată pe aspirații, năzuințe, interese comune." total de acord cu această definiție, dar prietenia înseamnă mult mai mult și se bazează pe foarte multe alte lucruri. O prietenie poate dura o oră, o zi, o saptămână...o viață. Este foarte mare lucru să știi să fii prieten, să te implici într-o prietenie, și după cel mai important sentiment care este într-o prietenie, încrederea, urmatorul lucru ca valoare este cominicarea. Fără comunicare nu se poate face nimic, și nu numai într-o prietenie!

Pentru mine prietenia nu înseamnă numai tovărăsie, termenul de prietenie este valabil și într-o relație dar și în relația cu părinții mei. Este un termen comun pe toate fronturile iar ca să fii prieten, trebuie să-ți ajuți aproapele fără să te uiți în urmă, să știi să apropii oamenii din jurul tău, că la o adică orice lucru se face cu oameni!!

Închei acest post prin a-mi saluta părinții, prietenii vechi, prietenii ce vor veni, iubitele care le-am avut și iubitele care le voi avea. Vă pup -pentru mine ați fost, sunteți și veți fi un capitol frumos din viața mea-.

al vostru Mihai Baltă

Comentarii

  1. mai mihaita,eu am citit toate postarile tale...de fiecrae data cand e ceva nou,intru si citesc.adevarat si chiar minunat ceea ce scrii tu aici,dar eu te cunosc destul de bine din viata de zi cu zi.
    aici,in ceea ce scrii tu vreu sa-ti spun ca esti cu totul o alta persoana si nu inteleg oare de ce nu esti chiar asa si in viata de zi cu zi;fii exact asa cum ar reiesi din toate spusele tale!;)
    imi pare rau sa o spun,dar tu nu esti chiar asa cum reiese din toate intamplarile descrise,postate:|
    candva te consideram un prieten de incredere,iar acum...iti marturisesc ca nu mai am nici macar un gram de incredere in tine,pentru ca tu ai facut sa dispara acea incredere deplina pe care eu ti-am acordat-o candva;)

    RăspundețiȘtergere
  2. aceeasi anonima de mai devreme...iti spune ca si tu ai fost un capitol frumos din viata ei;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!