Report

Astăzi am ajuns la mare, în concediu cu părinții mei, am intrat pe blog și am văzut 2 comentarii la ultimul post, cineva care nu s-a semnat, cineva care nu-mi va spune, cred, niciodată cine este. Îmi spunea că ce scriu eu aici diferă de realitate. Îndraznesc să contrazic acea persoana. Am 2 întrebări pentru acel/acea anomim/anonimă, "Cum sunt eu în realitate?""De ce aș scrie altceva față de ce aș simți și de ce aș vrea să îmi mint prietenii sau pe altcineva care vizualizează blog-ul?". Este adevărat că nu mă pot comporta mereu în realitate la fel în grupul de prieteni, și acest lucru depinde de lucrurile petrecute în familie, faptul de cum te simți în acea zi și exemplele pot continua. Sunt sigur că nici tu domnule/domnișoară Anonim nu poți fi la fel în fiecare zi și nu poti aborda o situație care se repetă în același fel. Eu spun ori de câte ori este nevoie și pentru oricine că eu nu sunt un prefăcut! Sunt ca o carte deschisa! Cu asta cred că am răspuns nedumeririlor tale!

al vostru Mihai Baltă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!