ura....

De mai mult timp încercam să pun "counter" pentru a vedea numărul de vizualizari ale blogului, am dat din blog in blog și am gasit destule lucruri interesante din care recunosc m-am inspirat. Am reușit cu "counter-ul". Acum nu mai vad doar vizualizarile unice ale profilului meu de blogspot, le voi vedea ori de câte ori cineva va da clic pe banalul meu blog, care spre surprinderea mea este vizitat, astăzi am pus counter-ul și am crescut cu 35 de vizite. Pentru mine, eu spun că este un lucru bun pentru că lumea vede ce scriu eu aici..și scriu cu acest scop..ca lumea să vadă..dar sunt și sincer cu mine..și știu că mulți care intră aici poate nu citesc sau poate nu apreciaza ce spun sau ce fac eu pe blogul meu. Dar suntem oameni cu diferite caractere, cu diferite păreri, unii mai maturi, alții mai copii, și antitezele astea pot continua la nesfarsit.
În încheiere am să vă spun o năzdravanie ,să zic așa, din seara asta, am fost cu nebunii la padure să vedem un film horror. Cum mie îmi este frica de acest gen de filme am ezitat puțin..dar la grămadă n-am nicio problema, a fost interesant filmul, și pentru că era tensiune în pădure să zic așa, ;))..dar cine știe poate mai facem d-astea! :P

al vostru Mihai Baltă

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!