Done!

Am luat-o, am așteptat ceva dar am reusit, a fost o muncă aiurea pentru că stăteam și mă gândeam că doar eu fac asta, în timp ce vărmiu se distra la laptop, dar acum sunt cu sufletul împăcat că nu am stat degeaba singur închis în dormitor încercând să bag ceva în cap care să aibe legătură cu ea. S-a dovedit că nu mi-am pierdut timpul degeaba cu ea, și că a meritat acele câteva zile când m-am concentrat asupra ei. Nu eram încrezător că voi reusi dar am reusit. Am luat restanța!! Am scăpat de acea materie urâtă cu multe clasificări și aștept să înceapă anul III să-mi închei socotelile cu Constanța, iar după să mă îndrept către capitală, catre distracție mai mare, către frații mei, către master...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!