Let's Do It Romania!

Un program național de colectare a deșeurilor, „Let's do it Romania!” ,s-a derulat astăzi, la care sincer îmi pare rău că nu am putut participa, pentru un motiv destul de întemeiat, zic eu. Am fost la bunica mea să o ajut, dar surpriză... și în comuna Scânteia s-a desfășurat acest program. Elevii Scolii Generale din comună au participat în număr destul de mare, chiar și cei de la grădinița din comună. Sincer am fost foarte surpins și de aceea țin să-i felicit și să le admir inițiativa. Printre acești tineri a fost și vărul meu, care fie a vrut să scape de munca de la câmp, fie dintr-o dată este interesat de ecologie, dar oricum a fost îl felicit pentru acest gest!

Felicitări tuturor celor care au participat la acest program!

Păstrați mediul înconjurător curat, și el trăiește!



Comentarii

  1. Ma bucur ca voi gasi un sat mai curat la urmatoarea mea vizita! Ii felicit pe cei care au incercat sa dea un exemplu celorlalti cetateni si le multumesc, in acelasi timp, pentru o gura de aer mai proaspat.
    Ma bucur ca ai postat despre subiectul acesta. :)
    Sa speram ca multi vor lua aminte! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!