Bune de pus pe bit!

Uitându-mă pe facebook...m-a cuprins o chestie despre zdrențe de prieteni și-am scris 2 „chestii”, le zic eu:

În viață...

Ai o vârstă, începi să cunoști lumea,
Nu mai stai cu părinții așa cum făceai lunea,
Începi să cunoști acum băieți de vârsta ta,
Care crezi tu, în viață, te vor ajuta.
Dar sunt niște oameni care doar te recunosc,
Și în spate fii sigur pentru ei ești prost,
La greu vrei să te ajute și să reușești
Dai un telefon și nu îi mai găsești.
Și-acum te întrebi unde își sunt „frații”?
De ce-ai neglijat părinții și-ai ieșit cu alții?
Prieteni buni sunt doar câtiva,
Nu cei ce sunt pe „face...” sau pe altceva,
Încerci să fii pe placul tuturor,
Dar frate, uiți, ești doar un simplu om.
Eu poate sunt un pic cam obosit,
Și-aș vrea s-aud cuvintele p-un bit,
Îmi place Grasu, Spike, Arssura chiar și Maxi,
Că pun pe bit ce nu mai pun alții.
Și-acum un singur lucru îți mai spun,
Prietene încearcă să îmi fii un om mai bun.

Baltă
Mă numesc Baltă și nu mi-e rușine,
Așa cum le e altora cu nume ca și mine,
Nu am complexe că sunt puțin mai gras
Dar am un suflet mare și nu sunt golănaș.
Am doar câtiva prieteni ca să le spun așa
La chef, la greu, la muncă pe ei mă pot baza,
Chiar dacă-s lângă mine sau sunt pe undeva
La Slo, la Buc, la mare există cineva.
Mă adaptez ușor orcărei situații,
Dar nu pot să fiu fals așa cum sunt alții,
„Ești educat prea bine”, mi-a spus cineva.
Dar zdrențele ca tine nu le pot suporta.
Lingând lumea în cur poate ajugi departe,
Dar pentru mine ești doar un prost aparte.
Îți place viața buna peste care-ai dat,
Da-n sufletul tău te crezi un ratat.
Că ai tradat pe oricine ai prins...
Prieteni, sefi..pe toți i-ai lins
Ești bine sus cu toții vedem asta
Ai ramas singur și îți blestemi viața.
TU spui că n-ai prieteni, că sunt invidioși
Dar sincer eu îți spun că ei nu mai sunt proști
Nu sunt frustrat și-asculta la ce spun
Închei scurt aici și-astept ceva mai bun...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!