Dance

În seara asta m-am uitat la „Step up 3d”, care după cum știți este un film despre dansul de stradă care este țesut cu o iubire romantică și toate sunt frumoase... Cred că acest film, defapt toată trilogia, poate inspira lumea... poate duce la lucruri mai bune...sincer să fiu pe mine filmul m-a făcut să am mai puține îndoieli asupra lucrurilor pe care le voi face, parcă îți dă aripi, parcă te eliberează și văzând ce înseamnă dansul pentru unii te inspiri din ei și le aplici pentru aspirațiile tale. Oricum coregrafiile din film sunt superbe, iar actorii sunt excepționali dansatori. Acest film a reușit să ridice dansul de stradă la un alt nivel și eu personal îl percep ca pe o mentalitate după ce am văzut filmul. Îți arată că poți rezolva unele lucruri prin dans, dar totodată să nu renunți la lucrurile care îți plac în detrimentul celor necesare...Poate că este doar un film ... și în film toate sunt frumoase... dar cred că dacă sunt ambițios și chiar îmi doresc un lucru chiar îl pot obține!
Recomand filmul tuturor...în afară de film este, cred eu, o proiecție cu foarte multe lecții de viață, iar principala lecție de viață pe care trebuie să o aibe toți se poate concretiza în câteva cuvinte : „don't give up!”

Iar sfatul meu este să nu renunțați la vise, aspirații, dorințe chiar dacă trăim într-o țară unde nu prea ai cum să îți atingi țelurile!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!