Diana Scânteia

Nu cred că există sat, comună sau orice alt fel de comunitate să nu aibă o echipă de fotbal în promoție sau în onoare. De obicei, într-un asemenea meci câștigă echipa gazdă, pentru că spectatorii au la îndemână obiecte contondente care au putea periclita viețile arbitrilor sau a oaspetilor în cazul în care nu se respectă regula, ei nefiind supravegheați de stewarzi sau de camere de luat vederi, ce-i drept nici nu au locuri bune mereu și nici nu plătesc bilet. În fine, după cum spuneam și în comuna bunicilor mei există o asemenea echipă. Cuprins de euforia fotbalului și de faptul că la echipa „Diana Scânteia” activează în prezent și 2 prieteni(Ditzu și Moise) de-ai mei, le-am făcut o emblemă, inspirat și de faptul că prin comună umblă vorba că ei sunt „zmeii lu' Dan Soare”, și a ieșit asa.
Aștept păreri!
Cineva mi-a lăsat comentariu că nu este chiar un zmeu ce e în prima emblemă așa că am făcut căutari mai adânci și a iesit asa!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!