Fericit...

Cu blog-ul am început timid în 2007, iar pana la începutul lui 2010 scriam pe el doar când îmi aduceam aminte, sau dacă mi se întampla ceva mai important... Dar din 2010 am început să scriu mai serios, să-l promovez. Pe site nu sunt mulți care apreciază „munca” mea să spun așa, dar am întalnit foarte mulți în viața de zi cu zi care mă felicită, cum a fost și cazul colegului meu de la facultate, domnul Zeinedin Pervin, am fost foarte surprins de vorbele care mi le-a spus și acest gen de oameni mă încurajează să scriu aici și să îmi văd de treaba mea chiar dacă nu am nu știu câte vizualizări, comentarii sau aprecieri.

Am cont pe http://www.fcsteaua.ro/ și din când în când din pasiune pentru Steaua mai creez câte un wallpaper ca și cel care este în postul trecut, fie cu ocazia unui meci, fie doar mă lovește inspirația. Astăzi am intrat să văd ce poze au mai fost postate și la „imaginea zilei” am observat poza mea. Acest lucru m-a făcut foarte foarte fericit!

P.S. Multumesc tuturor celor care îmi accesează blog-ul!!

Trup și suflet

Pentru culori!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!