Iubire!

Acum câteva zile cineva drag mie a avut de făcut un eseu despre iubire. Mi-a spus ca are nevoie de câteva idei despre iubire și nu m-am dat inapoi. Astăzi am să mă străduiesc, în acest post și puțin răcit, să vă spun ce înseamnă iubirea pentru mine.
Când spui iubire te gândești doar la lucruri frumoase, la povești de dragoste cum doar în filme sunt, dar să stiți nu e deloc așa. Adolescenții din ziua de azi nu mai au doar o prietenă cum era pe timpuri când cunoșteai o fată(virgină) și cu care vorbeai până la căsătorie. În zilele nostre trebuie să ai cât mai multe prietene, cât mai multe contacte sexuale, daca ești virgină este o problemă sau ești urâtă. Eu aș fi preferat iubirea care era înainte. Aș fi preferat să am doar o singură fată dar să știu că îmi este fidelă și este doar a mea.

Despre iubire aș putea vorbi zile întregi...depinde cum este privită. După mine iubirea s-ar putea defini ca un sentiment de apreciere și respect manifestat între 2 persoane, care se pot baza întotdeauna unul pe celălalt și care își petrec foarte mult timp împreună. Nu este de ajuns niciodată să spui doar „te iubesc” unei persoane ca să îi demonstrezi acest lucru. Sunt mult mai multe lucruri prin care poți arăta unei persoane că o iubești. Uneori lucrurile simple sunt apreciate mai multe decât orice fel de cadou sau nu mai stiu eu ce.

Îmi place al naibii de mult să fiu romantic, dar pot avea și alte fețe într-o relație, iar până acum nu am găsit persoana care să-mi placă și cu care să mă completez, poate sunt și ceva mai pretențios dar să nu uitam că am 21 de ani și nu sunt chiar așa de disperat după o relație să accept pe oricine. Întotdeauna există loc de mai bine sunt consțient, dar când a fost să găsesc fata potrivită, ea nu s-a putut implica într-o relație din diverse motive. În fine deviez de la iubire.

Până acum am avut o singură iubire și odată cu ea și o mare dezamăgire, dar am trecut peste și sunt ok din punct de vedere emoțional. Dar credeți-mă că o iubire nu se uită niciodată, iar iubirea și sentimentele voastre se dezvoltă în același timp cu voi. Cu cât vârsta este mai mare sentimentele au o altă intensitate și trăirile sunt altele.

Un lucru vreau să vă cer...nu încercați să iubiți sau să arătați că iubiți o persoană care nu are aceleași sentimente față de voi că puteți răni ceea ce iubiți.

Iubirea...spuneam, în mai multe sensuri, una este cum îți iubești părinții, unchii, mătușile, verii, etc, una este când iubești un lucru și una este să iubești o persoană de sex opus și cu care încerci să ai o relație.

Iubirea asta este complicată, niciodată nu știi dacă alegi bine când este inima în joc, când sentimentele circulă prin tine cu o viteză pe care nu o întelegi, vrei să faci totul bine, dar uneori mai greșești. Când iubești trebuie să fii dispus să faci totul ca persoana iubită să fie fericită. Sub vraja iubirii parcă persoanele din jur dispar și rămâne cea pe care o iubești într-o lumină angelică, parcă tot ce face acea persoană este bine, când o vezi zeci de fluturași ți se plimbă prin stomac și mintea ți se blochează, parcă toate o iau razna în jur când nu știi ce să îi zici, când te sărută ești în stare să țipi și să sari în sus spunând „sunt stăpânul lumii”, când te ține de mână să simți ca ești un rege. Să fim sinceri, când iubești cu adevărat nu există cuvinte să exprime cele petrecute în sufletul tău și acțiunile și declarațiile pe care i le faci semnifică doar o mică parte din ceea ce simți pentru ea.

Vedeți voi, de aceea ne deosebim de animale, pentru că noi suntem capabili de sentimente, care uneori sunt foarte puternice și poate neînțelese de partenerul tău de viață, în timp ce animalele „se întâlnesc” să se reproducă și cam atât.

Dar totuși există o asemănare între unele animale și iubire, amândouă sunt pe cale de dispariție în bum-ul evoluției umanității și ne îndreptăm către un viitor cu din ce în ce mai puține sentimente. Norocul duce la bani, banii duc la frumusețe, frumusețea la înterese și interesele duc la o iubire din interes.

V-am spus...aș mai putea despre iubire...dar nu mă simt prea bine...și cred că sunt destul de revoltat că nu mai există iubire adevărată!

Comentarii

  1. iubirea adevarata inka mai exista...trebuie doar sa o gasesti...unii au bafta asta...iar unii nu...unii intlnesc doar odata iubirea aia kare te lasa paf si lipsit de cuvinte...dar fiecare iubire e diferita...kiar si in intensitate si mod de a iubi...kateodata nu vezi o persoana pt care chiar contezi pt k esti obsedat de kautarea unui tipar...a unei pers perfecte compatibile...dar stii kum se zice contrariile sunt cele care se atrag cel mai tare...romantismu e ceva pe care nu multi il mai arata...poate doar pt pers kare kred ei k merita nush...dar hai sa nu generalizam desi...orikum multe ar mai fi de spus...ai grija ce faci...nu esti singuru kare ai fost ranit..si u ai ranit...si atunci kand ranesti in mod repetat inima devine imuna...si poate o sa mai ai nevoie de inima aia vreodata cine stie...

    RăspundețiȘtergere
  2. se spun multe..atatea experiente, atatea pareri;).
    dar sunt si niste concluzii etalon:

    "Nu se poate iubi perfect decat ceea ce s-a pierdut pt. totdeauna"

    "Sa nu refuzam niciodata celor care ne iubesc tandretea pe care remuscarile noastre o vor oferi in zadar umbrei lor"

    RăspundețiȘtergere
  3. :-<..SUNT D ACORD CU TN...d obicei pretuim si iubim pe cei/cele care nu merita...am patit-o d multe ori...dar din toate ai cate ceva de invatat ;) .. te-am tzucat.."la multi ani!" inca o data :D

    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!