De la un cardiac, cordial

De-aicea, de pe patul de spital,
Pe care mă gâsesc de vreme lungă,
Consider că e-un gest profund moral
Cuvântul meu la voi să mai ajungă.

Mă monitorizează paznici minimi,
Din maxima profesorului grijă,
În jurul oboselii mele inimi
Să nu mă mai ajungă nicio schijă.

Aud o ambulanță revenind,
Cu cine știe ce bolnav aicea,
Alarma mi se pare un colind
Cu care se tratează cicatricea.

Purtați-vă de grijă, frații mei,
Păiți-vă și inima, și gândul,
De nu doriți să vină anii grei,
Spitalul de Urgență implorându-l.

Eu vă salut de-a dreptul cordial,
De-a dreptul cardiac, precum se știe,
Recunoscând că patul de spital
Nu-i o alarmă, ci o garanție.

Vă văd pe toți mai buni și mai umani,
Eu însumi sunt mai omenos în toate,
Dă-mi, Doamne, viață, încă niște ani
Și țării mele minima dreptate.
(sursă: Clic)
O poezie scrisă de Adrian Păunescu de pe patul de spital, o poezie care am auzit-o ieri, care m-a impresionat...astazi intrând să văd reacțiile meciului Stelei de aseară am văzut că la 7 si ceva Adrian Păunescu a plecat de printre noi...
Parcă a plecat prea devreme, parcă a vrut să aibă grijă de el când a aflat că are ceva, dar așa este rasa umană...mereu pe fugă, mereu după bani și câteodată de neglijăm...
Dumnezeu să-l odihnească pe cel care a fost Adrian Păunescu!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!