IL 01 FHV

Astăzi cu părere de rău, vă spun că mașina ce mi-a fost călauză în formarea mea ca șofer, a fost vândută...

O Dacie, făcută din mai multe de tatăl meu, care a suferit mai multe modificări de-a lungul timpului, pe care am început eu să învăț să conduc, de care am fost mândru mereu, chiar dacă era Dacie din '82 pe Gpl...avea și o poreclă dată de foștii mei colegi de liceu...ei îi spuneau „Green Furie”...mergeam cu ea peste tot...până a venit acest Renault Clio din 2000 în viața familiei mele, iar Dacia a fost din ce în ce mai ignorată și am decis că este bine ca cineva să se folosească de ea decât să ruginească în spatele blocului...


Cu ea am făcut multi kilometri și în ea am fost și trist ..și fericit...și deceptionat...și excitat...și în extaz...si mai multe...a fost cu mine oriunde până când a venit cealaltă mașină în familie...


Chiar dacă Dacia nu era pe placul fetelor, bine că nici Renault-ul nu este dar ...fetelor nu toate aveți noroc de unul cu mașini bune și cu bani...


În fine nu mă abat de la subiect...„Verdea” a fost, este și va fi o amintire a unui autoturism care te lăsa când îți era lumea mai dragă, care a parcurs mii de kilometri și care va rămâne în amintirea mea ca o realizare a tatălui meu....


Poate că pare aiurea să te atasezi de niște fiare, dar sunt multe amintiri plăcute ...de care îmi aduc aminte cu plăcere...gen degete pe geamul aburit...discuții îndelungi adăpostite de ea...


Poate pentru fete mașina este o fiță...un mod de a arăta că ai și că îți permiți...așa este și pentru unii bărbați...dar între unii bărbați și mașina lor sau a tatălui se formează o legătură pe care voi nu o puteți înțelege...amintirile unui bărbat cu mașina lui sunt de neprețuit!





Always Remember IL 01 FHV! AKA GREEN FURIE!


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!