Întrebări, Facebook și Like Box

Poate o să vă întrebați de ce mi-am făcut eu blog, de ce am facut și pe facebook chestie d-asta cu like box, poate o să vă întrebați multe...Eu vă răspund la întrebările pe care mi le-am pus și eu mai înainte...În urmă cu 3 ani începusem să cred că știu să editez poze, punând un scris sau nu știu ce altă imagine suprapusă și foarte inestetică și mi-a trecut prin cap că trebuie să arăt lumii defapt ce fac eu. Inițial am vrut să îmi creez un site, dar nu prea a mers, după am descoperit blogspot.com, care mi-a oferit șansa să fac ce voiam eu. Am început prin câteva postari care pe mine mă amuză, am continuat cu câteva postări când sufeream, iar acum continui din plăcere, de unde a venit și vorba mea de la fotografia profilului google „îmi place să scriu pe blog”...Cam atât cu prima întrebare pe care mi-am pus-o..Acum a 2-a..Like Box pe Facebook. Căutând tutoriale pentru orice din dorința de a ști..am descoperit un site, blog-help.net, care avea și acest tutorial, cum lumea s-a mutat pe facebook, am zis că este loc și pentru blog-ul meu pentru a-l promova...îmi place marketing-ul, advertising-ul...și probabil de aceea vă stresez cu mass-urile mele de pe yahoo messenger, cu statusuri gen „ new post, clic...”, cu invitații pe facebook...că dacă nu țipi într-o lume așa mare, nu te aude nimeni...parerea mea...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!