Nu știu

Nu zic celebra replica „nu știe eu d-astea..” nu e vorba de caterincă, e vorba de lucruri serioase...lucruri care ma dezgustă pe zi ce trece..

Din cauza job-ului umblu cât este ziulica de mare prin Constanța, mă „plimb”, cunosc fel și fel de oameni..fel și fel de mentalități...care mă dezgustă...

Poate că spuneți că am înnebunit, de ce zic într-una de bun simt și de fapte bune, zic pentru ca lumea se duce dracu...lumea nu mai ține cont de ceilalți, fac totul să le fie bine indiferent de consecințe...

Mi se pare aiurea că, din niște ființe care am descoperit focul, electricitatea, am înventat multe lucruri, ajungem să avem comportament deviant asemenea unor ființe fără discernământ...ființe realmente proaste...poate că mulți vor spune că generalizez dar nu e așa, puțini mai sunt cei cu bun simț și cei care sunt sunt bătrânei sau adolescenți/adulți cu o cu oarecare conștiință

Eu pun astea pe seama dezvoltării, înainte, iar mă repet cu înainte asta, dar înainte era altfel lumea scria poezii, povești, povestiri, basme de succes, înainte persoanele se respectau între ele, era o repartiție socială, erau anumite reguli nescrise care erau respectate de adevărații domni ai societății..

Apropo de domni, cineva pe personal mi-a spus asa într-o convorbire despre fotbal și despre cât de rău a ajuns sportul rege în România, era ceva de genu „rugby-ul este un joc de golani jucat de domni, iar fotbalul un joc de domni jucat de golani”... și îî dau foarte multă dreptate...ne transformăm, și nu ca în Transformers, care l-am văzut recent, ci ne transformăm în niște egoiști lipsiți de respectul față de sine, că am văzut că daca faci lucruri bune, nu capeți respect ci dai naștere la mentalitați de genul ești bun ești luat de prost, dar indiferent de ce ar zice lumea eu am decis să fiu mai bun cu cei care consider eu că merită asta, să ignor prostia, să încerc să ameliorez răul făcut de alții, să protejez natura și să strig să afle toți că doar fiind mai buni putem reuși...

Tu nu te simți prost când știi că faci ceva rău?

Eu DA...și de aceea vă spun la toți Haideți să fim mai buni!

Comentarii

  1. Iubirea,curajul si bunul simt sunt cateva din calitatile pe care trebuie sa le avem.Este foarte frumos să înveţi toate acestea în interacţiunea cu ceilalţi, dar dacă relaţiile pe care le-ai avut până acum nu ţi-au oferit această ocazie nimic nu te împiedică să începi chiar acum raportându-te la tine însuţi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!