România...tărânul celor muți...

România, un stat care și-a căpătat așa-zisa libertate în '89, la 7 luni după ce m-am născut eu...După 21 de ani, situația este puțin spus, aiurea, și România cea în care se făceau case, combinatele mergeau și lista ar putea continua, acum a ajuns plină de șomeri, politicieni care fură, copii de politicieni cărora nu le ajungi la nas și iarăși lista poate continua...
Dar ce mă doare cel mai tare este că ne „țărănizăm” pe zi ce trece. Înainte când ziceai țăran, te gândeai la un om simplu dintr-o comună, sat sau cătun, care avea o bucată de pământ din care el își ducea traiul după o zi pe alta în sensul că planta și recolta toate cele necesare pentru a trai.
Acum țăranul poate fi caracterizat altfel...un om care poartă după el multă nesimțire, pe alocuri ceva „cultură” care nu o folosește pentru a aduce ceva bun, care este interesat doar de șmecherie și căruia nu-i pasă de semenii lui.
Asta se întamplă și în România acum...suntem din ce în ce mai nesimțiți, nu mai ținem cont de valorile morale, contează care este mai șmecher, politicienii mai mai că se fură între ei, datoriile țării creșc...salariile sunt invers proporționale cu datoriile...și cam așa ne chinuim...
Mergând prin Constanța cu o hârtie în mână, mă gândeam că este imoral să o arunc pe jos și asteptam să văd un coș de gunoi...mergând am descoperit acest coș special pentru cei cu bun simț. Și suntem în U.E...Pe seară mă duc în Carrefour...încercând să găsim un loc de parcare, văd altceva care mă amuză...locurile de parcare ale săracilor oameni cu deficiențe luate de oameni sănătoși întâmpinați de acest semn...

...sincer am râs ...când am văzut semnul...este amuzant ce-i drept dar situația nu este deloc roz...ne prostim pe zi ce trece...


Și ultima poză de pe ziua de astăzi este o cană de bere în care a apărut un fel de față...curios...dar eram la a 4-a cană și n-am dat importanță pe moment...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!