Change my mind...

Ca un băiat liniștit care am fost și sunt ...nea..nu prea am frecventat cluburile marilor orașe...dar na...ca orice stundent am început să scap...printr-un xs, london..când nu munceam și era buget redus...iar acum gen the bank,crush...d-astea...că na acolo nu poți merge cu 40 de lei în portofel...
Ca orice evoluție, mi-am schimbat puțin mentalitatea...aspir la ceva mai bun...și după cum ar spune Paraziții...ești ceea ce consumi(by villy)...și are dreptate...dacă te limitezi...în viața vei fi un limitat...dacă vei umbla și te vei distra...vei fi un „umblat”..și mă rog exemplele pot continua..bine și te poți obseda de o barmaniță foarte dragălașă și te poți numi obsedat ..în fine alte chestii...alte discuții..prietenii știu de ce :D...
Deci...reorganizarea trupului meu începe...hegemonia lui mihai =))...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!