Început

Încă un an, alte perspective și alte oportunități...am trecut în 2011 în care obictivul meu principal este să îmi mențin sănătatea, să încerc...măcar să încerc să devin independent din punct de vedere financiar și să ajut pe toată lumea...

Anul ăsta îmi propun să mă distrez mai mult ca anul trecut, să fiu mai bun ca anul trecut, să reusesc mai multe ca anul trecut și să dezamăgesc din ce în ce mai puțini oameni...

Anul ăsta a venit cu mai puține frustrări și regrete pentru mine...vreau multe și sper, cu ajutorul lui Dumnezeu, să reusesc tot ce-mi propun...

Ce-i drept 2011 a venit și cu mai puțin timp..dar sper să fie cu folos și să mă descurc...

Pentru cei care mi-au citit toate balivernele până acum, sau măcar cei care nu apreciați ce fac eu aici, eu vă urez un 2011 plin de sănătate, realizări în toate ce vă propuneți și alături de mine să vă distrați pe cinste!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!