old school

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu când îmi aduc aminte de viaţa de liceu, când îmi aduc aminte de toate chefurile mă apucă nostalgia după vremurile care au fost după viaţa care o duceam...acum vorbesc cu fostul meu coleg Urse Cătălin la telefon ...şi mă gândesc cât de bine era înainte...aş mai vrea să se mai multe din ce a fost ...aş mai vrea la liceu...
Poate o să mă credeţi un băiat aiurea dar mie îmi e dor de ce a fost înainte vreau să fiu liceean iar vreau să ma distrez din nou ca înainte când nu ţineam cont de nimic şi ştiam doar să ne simtim bine....
Acum având o muncă şi ne mai având timp liber mă gândesc în fiecare zi la 7 când sună ceasul ce bine era când dormeam până la 12 13 după-amiaza şi nu duceam grijă de nimic...dar viaţa ne maturizează...ne face să înţelegem că fără muncă nu ajungi nicăieri şi fără să te zbaţi nu reuseşti...
Tot ce vreau să spun în postul ăsta este că nu îmi pare rău de nimic din tot ceea ce fac şi nu-mi va părea vreodată pentru că aşa am gândit treaba atunci şi a fost o etapă a vieţii mele!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!