Pune-le cap la cap...

Ce spun eu poate au mai spus-o și alții înainte...nu contează...asta gândesc acum...la asta îmi să mintea în momentul asta...
Zilele trec de parcă cineva mi le recită în ureche....stând liniștit și ascultându-le ca pe o poezie...grijile cotidiene, cele de la muncă și oricare alt gen de grijă care nu o aveam până acum mă îndepărtează de tot ce gândeam amănuțit înainte...când mă preocupam numai de facultate, acum încep să-mi înteleg părinții care, odată cu trecerea timpului și acumularea oboselii, se distreză tot mai puțin...

Alergăm ...după bani...ca niște nebuni...asta ne schimbă mentalitatea și uneori ne stoarce de bunătate și scoate ce e mai rău din noi...grijă pentru semenii noștri nu mai avem, dorim să avem grijă doar de binele nostru și de cât mai mult „cașcaval”.

Alergătura asta după bani, ne facem să trecem ca un accelerat printr-o haltă prin viața asta...ne fură orice alt gând...și ne focalizează pe ei, pe bani. Este cert că fără bani nu putem trăi, este cert că nu ne mai plac hainele ieftine, este cert că...începem să ne ducem spre un viitor incert bazat doar pe valorile din banci...

Și eu aleg după bani, ce-i drept chiar trebuie să mă lupt daca vreau bani, dar ..încerc să îmi fac timp și pentru oamenii și tabieturile care le aveam înainte și să separ munca de timpul liber...

Punându-le cap la cap...orice ați face în viață, oricât ați alerga după bani..dedicați-vă timpul lucrurilor cu adevărat importante gen persoanele dragi din viața voastră, hobby-urile voastre și toate lucrurile care dau satisfacție sufletelor voastre !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!