8 martie

Aș putea să spun un simplu „La Mulți Ani!” dar știți că nu mă rezum doar la atât...
Nu am avut cum să nu remarc că astăzi ați avut mai multă grijă de voi, ați vrut să fiți și mai speciale decât sunteți...Astăzi cât am umblat prin Constanța, am văzut că ați înflumusețat orașul, i-ați dat puțin din veselia de care avea nevoie...Sper că bărbații din viața voastră v-a făcut să vă simțiți așa cum doreați...că sefii v-au oferit o petrecere sau o atenție...că și colegii de serviciu nu v-au uitat...că și rudele v-au amintit că sunteți deosebite...
Am simțit un pic de sărbătoare astăzi în aer...așa cum ar trebui să fie...acum stau la taste...nu e ziua mea...dar aș fi vrut să ma distrez....

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!