Slobozia...

Orașul meu natal, Slobozia, „țară” cum o numesc constănțenii...Este un oraș în care tinerii nu prea au unde să se distreze, un oraș care nu oferă prea multe posibilități, orașul unde conflictul dintre tineri și bătrâni nu se va sfârși niciodată.
Cu toate acestea are ceva special al lui, ceva-ul care îl are fiecare loc. Liniștea-i specifică a început să mă ajute după o săptămână de muncă și care îmi conferă o libertate în gândire nemărginită, îmi aliniază gândurile și îmi pregătește nervii pentru o altă săptămână agitată într-o Constanță care are farmec doar când e vără și care strălucește odată cu Soarele.
Soarele a ieșit și în Slobozia, primăvara a sosit și aici..bătrâneii au început să populeze parcurile în plin proces de înverzire. Păsărelele îmi însoțesc pașii singuri cu veselul lor cântec și mă fac să zâmbesc la fiecare pas și totodată îmi dă doza de optimism de care am nevoie! ...Rotițele din capul meu s-ar roti pentru mai multe idei dar prefer să mă opresc aici că s-a scumpit carburantul!
De aceea vin la Slobozia, de aceea îmi iubesc orașul...mă liniștește...!

www.nihilsinedeo.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!