Racing Style...

Anul III de facultate, l-am petrecut în compania unui om bolnav după Dacia lui, a unui om care adoră cursele, fie ele legale sau ilegale. Fiind modelator pentru Slobozia pe 4tuning și membru al Dacia Rally Team, a făcut senzație cu Dacia lui roșie pe oriunde s-a dus. Nu de multe ori l-am auzit, ba chiar și înțeles, cam ce înseamnă a fi „racer”. Omu-i simplu, banii care-i face îi bagă în fel și fel de chestii care ajută la funcționarea cât mai omogena a mașinii pentru a concura cu alții. Pentru el, cât și pentru mine cursele înseamnă o descătușare care nu-i normal să ți-o dai în trafic, este o armonie a omului cu mașina lui....este o eliberare. De curse nu m-am apucat...dar înca di-nainte să-l cunosc pe el îmi placeau sporturile cu motor gen Formula 1 sau WRC-ul (World Rally Championship) dar acum mă simt mai legat de mașina mea...de Renault-ul ăla sensibil și intenționez cu ajutorul lui ca vara asta să pot face și eu ceva pe la ea...pentru satisfacția personală.

Nu știu dacă vă dați seama sau mă rog nu știu cum sunteți voi, dar mie pasiunile mele îmi dau încredere, mă fac să uit ca pe plan sentimental sunt varză, pe plan financiar ceva mai prost, că trăiesc în România unde toate sunt pe dos. Toate astea mă scot din normal și credeți-mă ca este al dracului de bine în lumea în care mă bagă.

La finalul acestui post vreau doar să-i multumesc lui Villy că mi-a arătat câte ceva din ale tuningului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!