Absolvire

A mai trecut o etapa din viața mea, am mai crescut, eram acum 3 ani doar un boboc, timid pe treptele unei universități din Constanța, vremea a trecut și iată ca momentul care mi se pare ca a fost ieri, începutul, și-a găsit și antonimul, sfârșitul.



Puțin emoționat de încărcătura momentului, am pășit și astăzi timid, călăuzit de privirile părinților, a unchiului și a mătusei, la Festivitatea De Absolvire, Promoția 2011 „Nicolae Văcăroiu - Doctor Honorius Causa”. Multă lume, multă vâlvă, până când un semn anuntă venirea invitaților. Toți cu lecția făcută, asteptam cu robele pe noi, clipa în care numele se va auzi răsunând în Aula Magna și va fi felicitat.

Au fost trei ani, în care am cunoscut oameni noi, dar nu i-am uitat nici pe cei din liceu, ani în care bagajul de cunoștinețe s-a mai împogațit, ani pe care nimeni și nimic nu ți le pot aduce înapoi.


S-a terminat și capitolul ăsta din viața mea, dau pagina și vor mai veni capitole, vremurile noi aduc lucrurile noi, astept noul, sunt deschis la nou.

Pentru colegii mei, foștii defapt, multă baftă la sesiune, liciență și de ce nu în viață, în tot ce își propun. A fost o onoare să fiu pe băncile facultății de științe economice cu voi. Vă mulțumesc că m-ați suportat 3 ani!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!