Dinamo-Steaua, Cupa României

Ieri am încercat să-mi termin treaba mult mai devreme, era meci, juca Steaua, și nu oricum, într-o finală, o finală pe care nu o mai onorase cu prezența demult! Seminte, ProTv.
Demult numai câștigasem un trofeu, îmi doream din tot sufletul să se întâmple, nu am mai scris pe blog înaintea meciului că mereu îmi purta ghinion.
După 90 de minute tensionate, Steaua câștigă cu 2-1 finala Cupei României Timișoreana ediția 2010-2011.
Am avut un sentiment ciudat, nu mai știam să mă bucur, nu știam ce să fac...una peste alta, am văzut cum e să te mai simți bine, când favoriții câștigă, mai mi-au redat zâmbetul în plină sesiune....
Mi-ar fi plăcut să fi fost pe stadion, dar na...forțat de împrejurări nu am reușit să ajung! Dar, consolat de victorie fiind, spun că a fost bine și din fața televizorului.
Acum las tastele, plec la examen și după la muncă...

Să vinnăă Cupa, Să vină Cupaaa, În Ghenceeeaa Să vinnăă Cupa, Să vină Cupaaa , În Ghenceeeaa

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!