Steaua-Rapid

Derby-ul liniei 41, un derby cu un istoric în Cupa Uefa, un derby care nu s-a terminat niciodată fără incidente...un derby al orgoliilor, un derby nebunesc...sau poate așa erau derby-urile odată. Mă rog, fantezia fotbalului s-a stins în România odată cu îmbogățirea tuturor ciobanilor și incompetenților, un fotbal văzut ca o afacere. Să revenim la derby...la un astfel de derby nu am fost prezent niciodată, dar va veni vremea când Bucureștiul îmi va fi reședința și nu voi mai rata niciun meci. N-am mai văzut o Stea triumfătoare de mult timp în meciuri mai tari, aș vrea să o vad miercuri, vreau să văd determinarea de altădată, ambiția de a vedea rivalii la pământ, dorința arzătoare de victorie. Știu că mă mint și nu va fi așa...

Felicit și Gaz Metan Mediaș care a câștigat împotriva celor de la Dinamo, scor 2-1..

Acum mai am un singur gând, forza steaua forza steaua hey hey!!!!.
forza steaua forza steaua hey hey!!!!.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!