Aniversare 10 oct 2oo7-10 oct 2o11

Da, 10 oct este ziua când din plictiseală sau nu, din dorința de a avea ceva al meu, m-am înregistrat pe blogger pentru a-mi crea un blog. Care de-a lungul a celor 4 ani a avut din pareri contra și pro, am fost și încurajat și descurajat...dar mă rog nu o fac pentru ceva anume ci doar din pasiune de a-mi pune gând cu gând, ascunse sau nu pe o pagina html...cel mai mult mă bucură că începe să aibe o istorie, că prietenii mei se uită și mulți dintre ei mă felicită, că dau curs unor discuții....mă bucur ori de câte ori văd o vizualizare în plus sau ori de câte ori somnul de Adi Bucur mă corectează ca am gresit ceva...

Îmi aduc și acum aminte de prima postare...amuzantă dar sunt amintirile mele și mă bucur că vă place și vă uitați. Pentru asta la aniversarea cu numarul 4 a blogului meu, Mihai Baltă vă multumește că-i accesați blogul!

Ca o amintire...uitați și prima postare!

Fotbalul este o pasiune mai veche de-a mea și nu mă feresc să spun că nu joc foarte bine fotbal dar este în sânge, nu am cum să îl scot deloc...și de aceea joc și la Unirea 04 Slobozia, la juniori, un club local, unde mă simt foarte bine, cu toate că nu sunt prezent în lotul de 18 la fiecare meci. Toată treaba e să faci ce îți place, și să îți dorești cu adevarat un lucru. Eu sunt stelist de mic și o să vă arăt și câteva creații de`alea mele cu echipa Steaua și altele.


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!