A noastră ca țară...

Stăteam nepăsător la calculator, știrile mergeau parcă nebăgate în seamă, când îmi intră prin urechiuse o știre precum scumpii noștri aleși vor să pună o taxă și pentru petreceri. Gen în plină nuntă poate veni un inspector cu un om al legii, iar în lipsa taxei achitate să pună capăt distracției.

Mesaj pentru aleși!
Mă am înteles să puneți tot felul de taxe, tot felul de impozite care le visați voi în timpul sedințelor, dar nu ne puteți lua mă bucuria de a ne distra indiferent din ce motiv. Nu înteleg de ce trebuie să fiți și mai nesimțiți decât erați!!!!

În loc să ne luați nouă, vă rog eu să vă mai stăpâniți și voi de la cheltuieli inutile, să nu vă mai votați fel si fel de pensii care vi le inventați, să nu vă mai mușamalizați afacerile și să votați legi pentru buna funcționare a lor și să încercați măcar să ne scoateți în ultimul ceas din căcatul în care ne adânciți zi de zi...

Nu pot să cred că o să apară o asemenea taxa...nu pot să cred că românii sunt atât de delăsători să o accepte...printre atâtea greutăți, lăsați-ne să ne distrăm gratis!!!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!