Tot mai sus

Probabil titlul postarii te va duce la o melodie a vremii, dar nu este despre ea...e despre mine...stând ațintit în scaunul de acasă cu laptopul în brațe încercând să scriu ceva inteligent, de obicei zic doar aberații. În căști răsună o melodie romantica...și odată cu ea îmi aduce puțin din bucuria sentimentului care nu l-am mai simțit demult, poate că nici nu îmi doresc prea tare, dar nu se știe de unde vine, te lovește și cazi în mrejele ei ...Probabil multi dintre voi știu ca au trecut 3 ani frumoși la Constanța pe care nu-i voi uita cândva. O etapa a vieții a trecut pe langă mine fără să îmi dau seama prea tare ce se întâmplă, doar trezindu-mă „transferat” la București, unde voiam să fiu printre nebunii mei ... Iată ca am mai crescut puțin, am mai adaugat o diplomă și mergem ...după cum spune titlul postării tot mai sus...și asa tot o să urcăm toata viața până va veni momentul să cadem de sus și să ne odihnim ..

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!