Anotimpuri...




Știți?! este frig. Tipic anotimpului. Au început să cadă și ceva fulgi, timizi ce-i drept. Am văzut multe statusuri, gen „ I miss summer”, „Vreau vara inapoi”. Eu nu o vreau. Fiecare anotimp își are farmecul și dacă știi să te distrezi vara, cu sigurantă știi să te distrezi și iarna.

Pentru mine toate au ceva-ul acela specific care mă face să le apreciez pe toate, pe rând, la timpul lor și nu să regret că a trecut unul sau să-l astept cu nerăbdare să vină.

Vine iarna. Pe lângă zăpadă și frig și cu doua „chestii” de sărbătorit care au adus celebra vorbă...„spiritul sărbătorilor”. E timpul ăla când totul este „îmbrobodit” ca de sărbătoare, când beculețele îți luminează calea în fiecare oraș. Este atunci când oamenii, se presupune că devin mai buni, că își fac cadouri și se deghizează în Moș Crăciun.

Pentru mine anotimpul ăsta este foarte important, mă îndeamnă să fiu mai bun, mai atent la cei din jur și face ca preocuparea mea să devină accea de a face pe cât pot, mai mulți oameni fericiți.

Sunt în asteptarea Crăciunului, revelionului...să trecem pe modulul distracție fără limite! Pentru cei care urâți iarna pentru frigul ei, dar o iubiți pentru spiritul care îl aduce...vă doresc o iarnă plină de distracții.

PS. Prietenii mei...haideți să ne întâlnim să vorbim de revelion ..„at Spania's garage” cum ar spune Gavrilă.

Comentarii

  1. Nu incetezi sa uimesti!Felicitari pentru noua postare,cat si pentru celelalte...!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. "cei drept" se scrie "ce-i drept "ca vine din expresia "ce e drept" si nu poti sa unesti doua parti diferite de vorbire decat prin cratima..

    RăspundețiȘtergere
  3. ca intotdeauna un scump ...multumesc Ditzule!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!