Instig la romantism

N-am fost partasul niciunei povești romantice, dar am iubit. Eu doar vreau să vă reamintesc vouă, celor care ați trăit o poveste romantică, iar acum viața langă cel/cea care vă facea fericit/fericită a devenit monotonă, să vă gândiți la toate clipele frumoase pe care le-ați petrecut împreună, să lăsați deoparte rautacismele, certurile, să nu uitați să mai faceți gesturi, să nu uitați să oferiți o floare și să nu uitați niciodata semnificația cuvântului „ Te iubesc!” atunci când îl spuneți. Nu-s eu expertul în dragoste, cu toții greșim când iubim, dar comunicând se rezolvă toate.

Rostul acestui post pentru prietenul meu Adrian. Adrian, iubești, probabil că după timpul în care ai stat cu a ta iubită relația fără să vreți a devenit puțin monotonă. În puținele tale clipe de singurătate, gândește-te ce te-a făcut să stai cu prietena ta, iar dacă lucrurile alea s-au schimbat, comunică dragul meu prieten.

Nu știu ce m-a apucat acum târziu în noapte, dar tot ce pot spune este că stau cu pixul în mână pregătit să-mi scriu propria poveste de dragoste!

Comentarii

  1. Destul de rar acest fenomen...il putem considera ca fiind pe cale de disparitie...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!