Aventuri de sfârșit de săptămână

verificam dacă e mort
Ultimul weekend înaintea Crăciunului. Tăierea porcului este inevitabilă. Mai cu milă, mai cu gândul la pomana „ucisului” am purces spre mămăița mea dragă spre a produce crimă cu premeditare. Ora 13:00 pomana acelui care a fost porc era digerată de stomacul meu. Cum nu scapi de ei, de Moise, Gavrilă, Bucur, Vlădilă, Diaconescu, Vasilache și lista poate continua; am venit la Slobozia pentru a sta „chill” după cum grăia glasul muncitorului bancar, Moise, care apropo muncește foarte mult și cei care îl cunoașteți să nu-l mai sunați noaptea, că programul lui de distracție s-a redus semnificativ. Și încă ceva să nu îi cereți să vă aducă ceva cu Moise Tour pentru că mereu sunt bagejele Claudiei, mancarea ei, bagajele lui frate-miu, mancarea lui, bagajul lui Baltă, mancarea lui...foarte multe!


Nu ai cum să nu vorbești de ei, pentru că de fiecare dată se întâmplă să fiu singur acasă și se mai întamplă să mai am și bucătărie în casă și ca să vezi și să nu crezi în bucătărie mai este și mâncare, iar când nu este mancare sunt ingrediente. Ca să fiu și mai convingător când spun asta am să vă relatez cu sinceritate maximă evenimentele petrecute sâmbătă seara până să ieșim în oraș.
imagine preluată de pe klingpost.com

S-au adus cantități diferite de vin. Îmbuteliat la sticlă, sau din producție proprie. Iarnă fiind nu ne-am gândit să-l fierbem, ci să-l băgăm la frigider. După consumarea acestor cantități de vin, unii s-au mai dus să se întâlnească cu fete, iar pe alții i-a apucat foamea. Mancare nu se găsea la mine, iar bucătarul din Gavrilă s-a gândit că ar merge un „mic-dejun al campionilor” și având la dispoziție un cofraj de ouă, cratiță și apă s-a gândit să comercializeze ceva ouțe fierte și a fiert un număr impresionant de ouă pe care le-am mâncat în diferite forme: stilul „liber”, stilul „sandviș”, stilul „și coaja are calciu”. După terminarea cofrajului, la deschiderea frigiderului pentru a mai scoate vin s-a observat și puțină smântână care nu a scăpat neabordată.

Ziua m-am pregătit de Crăciun și seara am ars-o gen Paște! Cu ei totul e posibil, cu prietenii mei....

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această postare?

Postări populare de pe acest blog

Iubesc măgarul

Desene animate

OBSESIE !!